سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازی‌کننده‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی خود را بالاتر از دیگر بازی‌کننده‌ها می‌دانند و برای این موضوع هم دلایل زیادی عنوان می‌کنند. دلایلی مثل گرافیک و وضوح تصویر بالاتر به کنار، مهم‌ترین دلیل برای بازی کردن روی رایانه‌های شخصی، دستکاری‌های بازی‌ها یا Modها هستند.
دستکاری‌ها به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌هند تا قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه کنند یا بخش‌های مختلف بازی را تغییر دهند. طوری که بازی‌های قدیمی مثل Oblivion یا Fallout 3 به لطف دستکاری‌های‌شان از بازی‌های امروز گرافیک بالاتری دارند و هنوز هم مراحل جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود.
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی جی‌تی‌ای5 هم از این موضوع مستثنی نیست. بازی‌کننده‌ها تا به حال دستکاری‌های زیادی برای این بازی ساخته‌اند. بازی حتی دستکاری‌های بزرگی دارد که جی‌تی‌ای5 را تبدیل به یک نقش‌آفرینی می‌کند.
جدیدترین دستکاری که برای جی‌تی‌ای5 عرضه شده، شخصیت «مرد آهنی» یا همان Iron Man را به بازی اضافه می‌کند. آن هم نه با زره‌ اصلی‌اش، بلکه با زره بزرگ Hulkbuster. منظورمان همان زره‌ای است که در قسمت دوم فیلم «انتقام جویان» (Avengers) دیده‌ایم.
در ادامه مطلب همراه ما باشید...


به‌تازگی شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی فولدر (Folder) را معرفی کرده است. سامسونگ این گوشی را به صورت هوشمند اندرویدی و تاشو طراحی و تولید کرده است.

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند در دنیا است. این شرکت به‌تازگی یک گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی را معرفی کرده است. البته لازم به‌ذکر است که این گوشی تاشو بوده و ظاهر آن با دیگر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ متفاوت است. نام این گوشی گلکسی فولدر است و سامسونگ قصد دارد این محصول را تنها در بازارهای کره جنوبی عرضه کند. گوشی هوشمند گلکسی فولدر یک گوشی تاشونده و اندرویدی است که سامسونگ قیمت 255 دلار را برای آن در نظر گرفته است.
پیش از این سامسونگ اولین گوشی مدل فولدر خود را در سال 2013 در بازار عرضه کرده بود و در حال حاضر این گوشی جدید به عنوان نسل دوم فولدرهای سامسونگ محسوب می‌شود، هر چند که این شرکت تغییری در نام آن ایجاد نکرده است.

 
برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...


چند ساعتی است که ویندوز 10 برای دانلود دراختیار کاربران قرار گرفته است. اما سوالی که احتمالا برای بسیاری از کاربران به‌وجود آمده این است که این سیسنم‌عامل را به چه صورتی می‌توان دانلود کرد؟

ویندوز 10 امشب به شکل رسمی منتشر می‌شود و به احتمال زیاد شما هم می‌خواهید از این سیستم‌عامل استفاده کنید. البته خبر خوب اینجاست که مایکروسافت این سیستم‌عامل را کمی زودتر در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند آن را روی سیستم‌های خودشان نصب کنند. انجام دادن این کار هم اصلا سخت نیست و با فشار دادن چند کلیک می‌توانید ویندوز 10 را دریافت کنید. البته خبر بد اینجاست که شاید در این هفته نتوانید سیستم خود را به این سیستم‌عامل ارتقا دهید. این سیستم‌عامل در طول هفته آینده برای تمام دستگاه‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند عرضه می‌شود.
 
لطفا برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...


براساس اخبار منتشر شده، اولین اسکرین‌شات‌ها از رابط کاربری جدید برای گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شد. در این طرح سونی امکان تجربه کار با این رابط کاربری جدید را به صورت آزمایشی فراهم کرده است.

سونی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که بیش‌تر فعالیت‌های آن در حوزه ارایه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای و لوازم الکترونیکی است. البته سونی به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند هم شناخته می‌شود. یکی از فعالیت‌های مرتبط شرکت‌ها در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند، طراحی و گسترش رابط‌های کاربری جدید برای آن‌ها است.
به‌تازگی شرکت سونی پیش نمایشی از طرح اندروید جدید خود برای گوشی‌های هوشمند را منتشر کرده است. این پیش نمایش با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان مواجه شد. در حال حاضر رابط کاربری جدید سونی در اختیار ۵۰۰ نفر از کاربران گوشی اکسپریا Z3 قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که این تعداد از میان کاربران اکسپریا Z3 در کشور سوئد انتخاب شدند. 
این طرح نمایش داده شده توسط شرکت سونی، بر پایه‌ اندروید 5.1.1  لالی‌پاپ طراحی و پیاده‌سازی شده است. سونی از کسانی که در حال تست این طرح روی گوشی‌های هوشمند خود هستند درخواست کرده که پس از بررسی و آزمایش، نظرات خود را به این شرکت انتقال دهند. 
در رابط کاربری جدید سونی برخی قسمت‌ها تغییرات قابل توجهی داشته است، اما برخی برنامه‌ها مانند آلبوم تصاویر و موسیقی هیچ تغییری نداشته‌اند. لازم به ذکر است که به‌روزرسانی‌های جدید برای تست نسخه‌ی آزمایشی رابط کاربری جدید سونی به صورت OTA ارایه می‌شود. 

برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...

صفحه‌های نمایش لمسی برای افراد نابینا کارایی ندارند و این موضوع، مانع پیشرفت دستگاه‌هایی که برای افراد نابینا ساخته می‌شود شده است. شرکت‌های مختلفی اقدام به حل این موضوع با ساخت سرویس‌هایی مثل Siri کرده‌اند یا دستگاه‌هایی الکترونیکی ساخته‌اند که از خط بریل پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کار با این دستگاه‌ها ساده نیست و اغلب آن‌ها هم قیمت خیلی بالایی دارند.
یک شرکت کره‌ای با ساخت ساعتی هوشمند روش جدیدی برای کمک به نابینایان پیدا کرده است. ساعت Dot اولین ساعت هوشمندی است که بر اساس خط بریل ساخته شده و می‌تواند نقاط روی صفحه‌اش را در چند ستون تغییر دهد. این ساعت که قیمت بالایی هم ندارد، می‌تواند افراد نابینا را هم با تکنولوژی‌های روز همراه کند. ساعت‌های هوشمند در چند وقت اخیر به لطف اپل‌واچ شاهد افزایش فروش 475 درصدی بوده‌اند.

براى مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...

ایکس باکس وان بدون شک کنسول قدرتمندی است و به عنوان یک دستگاه دیجیتال چندرسانه‌ی در خانه‌های مردم کاربردهای متفاوتی دارد. این کنسول به تدریج دستخوش یک تغییر شکل شده و به نوعی به یک دستگاه کامپیوتر بازی نزدیک‌تر می‌شود، زیرا این طور که به نظر می‌رسد، قرار است یک موس به ایکس باکس وان اضافه شود.


براى مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید