سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


چرا برای گوشی من هنوز آپدیت نیامده؟!

پس از ۱۵ ماه تجربه‌ی کار با یک تلفن هوشمند هوآوی، با آن خداحافظی کردم و یک دستگاه هوآوی دیگر خریدم. در مورد این‌‎که چرا اصلی‌ترین گجت روز و شبم را از این برند انتخاب می‌کنم دلایلی دارم که قرار نیست در این نوشته به آن‌ها بپردازم. به‌جای آن می‌خواهم بگویم که چه باعث شد قید «اسند میت ۷» را زده و یک «نکسوس 6P» بخرم؛ اولی نماد «بروزناپذیری» است و دومی آخرت «بروزپذیری»! برای ما که خواسته یا ناخواسته وارد دنیای اندرویدی‌ها شده‌ایم، موضوع بروزرسانی به جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل، به یک وسواس فکری تبدیل شده. اما مشکل عدم دریافت آپدیت‌ها چقدر مهم است و اساسا راه گریزی وجود دارد؟ در ادامه سعی می‌کنم پاسخ‌های مناسبی برای این دو سوال پیدا کنم.

 

برای مشاهده بیشتر و راه حل به ادامه مطلب رجوع کنید...


شکارچی خاطرات (Duck Hunt 1985)

اگر با کنسول نینتندو (همان میکروی خودمان) خاطره داشته باشید، احتمالا تفنگ آن را هم بیاد می‌آورید؛ حتی اگر هم این تفنگ را نداشته‌اید، احتمالا در خانه‌ی فک و فامیل‌تان برای یک بار هم که شده با آن Duck Hunt بازی کرده‌اید. بازی Duck Hunt خیلی ساده بود. آن‌قدر ساده که حالا که دوباره به آن نگاه می‌کنیم، طراحی و روند بازی‌اش به‌نظرمان بسیار ساده و ابتدایی می‌آید.

در Duck Hunt بازی‌کننده موج پس از موج به اردک‌های در حال پرواز شلیک می‌کرد. البته این شلیک‌ها به لطف تفنگ نه‌چندان بدردبخور نینتندو، چندان هم دقیق از آب درنمی‌آمد. بیش‌تر اوقات هم حتی با این‌که تفنگ را به صفحه‌ی تلویزیون چسبانده بودید، اما باز هم بازی خطا می‌کرد و تیرتان به هدف نمی‌خورد!

 

برای مطالعه بیشتر و تماشای بازی به ادامه مطلـب رجوع کنید....

بسمه تعالی