سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

تصویر گوشی هوشمند شرکت ریزر منتشر شد

اگر تا به حال خبردار نشده‌اید باید بدانید شرکت ریزر قصد دارد اولین گوشی هوشمند تولیدی خود را در تاریخ ۱۰ آبان رونمایی کند. این اتفاق تا حدی عجیب به نظر می‌رسد چون ریزر شرکتی است که عموما با تولید تجهیزات مرتبط با بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود.

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید...

اطلاعاتی که درباره گوشی هوشمند شرکت ریزر به بیرون درز کرده چندان زیاد نیستند اما پیش از این شاهد اطلاعاتی در بنچمارک GFXBench درباره این گوشی بودیم و حال یک منبع دیگر ادعا کرده به تصویر این گوشی هم دست یافته است. البته باید توجه داشت که منابع موثق اصالت این تصویر را تایید نکرده‌اند اما به هر حال ممکن است این تصویر گوشی هوشمند تولید شده توسط شرکت ریزر را نشان دهد.

طبق اطلاعاتی که درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده با یک پرچم‌دار قدرتمند طرف هستیم. این گوشی صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و کیفیت نمایشگر QHD دارد. تراشه این تلفن هوشمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است.

ظاهرا ادعا شده یک منبع فعال در صنعت بازی که نخواسته نامش فاش شود این دستگاه را به عنوان یک پلتفرم آزمایشی برای بازی در اختیار داشته است.

این ادعا تا حد زیادی باورپذیر به نظر می‌رسد چون شرکت ریزر همواره در حوزه بازی فعالیت کرده و تصور می‌شود در صورتی که این شرکت قصد ساخت یک گوشی را داشته باشد حتما توجه خاصی هم به مساله بازی‌کردن و پلتفرم‌های بازی مرتبط با آن خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده با یک پرچم‌دار قدرتمند طرف هستیم. این گوشی صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و کیفیت نمایشگر QHD دارد.

تراشه این تلفن هوشمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است. میزان ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

گفتنی است این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد؛ سیستم عاملی که در سال‌های اخیر بیش از پیش به عنوان یک پلتفرم مناسب برای بازی شناخته شده و در حوزه بازی با موبایل هنوز هم ظرفیت‌های استفاده نشده‌ای دارد. ظرفیت‌هایی که ممکن است توسط شرکت ریزر به شکلی جدی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

باید به این نکته هم توجه داشت که شرکت ریزر پیش از این با خرید کنسول بازی اندرویدی Ouya در سال ۲۰۱۵ علاقه خود را به حوزه بازی در سیستم عامل اندروید نشان داده است. یک نکته جالب دیگر هم به خرید Nextbit توسط ریزر مرتبط است. شرکت Nextbit گوشی هوشمند Robin را تولید می‌کرد، گوشی‌‎ای که در حال حاضر تولید آن متوقف شده. با نگاه کردن به تصویر منتشر شده به شباهت‌هایی میان Nextbit Robin و این مدل پی‌ می‌بریم. شاید همین موضوع هم باعث شده احتمال اصالت تصویر منتشر شده تا حدی افزایش یابد.





با تشکر از انتخاب شما
روزانه به وب ما سربزنید و از اطلاعات جدید با خبر شوید نظر فراموش نشود
با تشکر

  • ali zamani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی