سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

وبسایت 9to5Mac در کنار ارائه خبری از زمان فروش اپل واچ، از مک بوک ایر 2015 اپل نیز خبرهایی را نقل کرده است. به گفته این وبسایت مک بوک ایر جدید دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی، طراحی کاملا جدید، رزولوشن بالاتر صفحه نمایش و تعدادی تغییرات دیگر است.
برای دیدن تصویر و خواندن ادامه مطلب به ادامه رجوع کنید...



مارک گرمن از نویسندگان با سابقه این وبسایت می‌گوید که مک بوک ایر جدید دارای یو اس بی پورت‌های استندارد فول سایز، کانکتور MagSafe، اسلات کارت SD، بدنه باریک‌تر و سبک‌تر و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش خواهد بود.

این وبسایت تغییر صورت گرفته در این لپ‌تاپ را اولین تغییر بزرگ اعمال شده توسط اپل پس از معرفی رتینا مک بوک پرو می‌داند که در سال 2012 به بازار وارد شد.

علاوه بر طراحی کاملا جدید، تغییرات متفرقه دیگری نیز در مدل جدید رخ داده است. خط صفحه کلیدها بازطراحی شده و حالا کیبورد به دو طرف حاشیه مک بوک ایر نزدیک‌تر شده است و ظاهرا تغییراتی در عملکرد ترک پدها نیز رخ داده است. این وبسایت با توجه به گفته‌های منبعش، تصاویری نزدیک به نمای اصلی این لپ‌تاپ ها را نیز طراحی و منتشر کرده است.

البته این گفته‌ها را نیز باید فعلا با دیده شک و تردید نگاه کرد، اما با توجه به پیشرفت‌های دیده شده در CES و همینطور سال‌های گذشته، مشاهده یک مک بوک ایر با ظاهری جدید نباید دور از انتظار باشد.





منبع: digikala.com

باز نویسی در: myyour.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی