سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

Mohammadreza Golzar Man Delam Tang Mishe دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : پوریا متعابین ، آهنگساز : ناصر زینعلی ، تنظیم : حسین سالاری مقدم

برای دانلود آهنگ از ما و شما به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه :


میگن شبا یکی میاد تو خواب آدما
میگن میاد اون که رفته پیش ستاره ها
صداش هنوز لالایی می خونه تو خواب برام
آروم بازم دست میکشه رو اشک گونه هام
لالایی می خونه تو خواب برام
من دلم تنگ میشه واست فاصله چقدر زیاده
اینکه تو نیستی عزیزم منو دست گریه داده
خیلی وقتا گریه کردم خیلی وقتا غصه خوردم
خیلی آدما رو دیدم تو رو از یادم نبردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود اهنگ از محمد رضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه

♫♫♫♫♫♫


تو نیستی پیشم و دیونه میشمو دلواپسم هنوز
من از خدا می خوام توی بیداریام ببینمت یه روز
هنوز به یادتم نرفتی از دلم
هنوز به یادتم نرفتی از دلم
من دلم تنگ میشه واست فاصله چقدر زیاده
اینکه تو نیستی عزیزم منو دست گریه داده
خیلی وقتا گریه کردم خیلی وقتا غصه خوردم
خیلی آدما رو دیدم تو رو از یاد نبردم

لطفاً کپی نکنید با تشکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی