سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

زمانی که گلکسی A5 و A3 فلزی سامسونگ معرفی شدند، همگی از مسیر جدید این کمپانی بسیار خوشحال بودند. اینکه سامسونگ بالاخره تصمیم گرفته استفاده از فلز را به عنوان یک سیاست جدید در ساخت گوشی‌های خود تثبیت کند. اما زمان زیادی پس از عرضه آن‌ها نگذشته بود که یک خبر ناامیدکننده در مورد این گوشی‌ها منتشر شد؛ مشکل آنتن دهی.




برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید..


مشکلی که پیش‌تر اپل نیز در تولید نخستین گوشی غیرپلاستیکی خود یعنی آیفون 4 با آن مواجه شد و پس از مدتی مجبور به پرداخت خسارت و ترمیم گوشی‌های خود شد.

اما به نظر چنین مشکلی در گلکسی S6 تمام فلزی وجود نخواهد داشت. وبسایت کره ای ETNews خبر داده که سامسونگ در گلکسی S6 نوع جدید آنتن‌ها را به کار خواهد گرفت که از دخالت احتمالی و تأثیر منفی شاسی فلزی جلوگیری به عمل خواهد آورد. از آنجا که انتظار می‌رود شاسی این گوشی دارای یک فریم آلومنیومی و کاور شیشه ای در جلو و عقب باشد، آنتن گلکسی S6 باید بتواند بدون تأثیرپذیری از بخش‌های فلزی سیگنال‌ها را دریافت کند.

سامسونگ برای حل این مشکلات و دریافت بیشترین و پرقدرت‌ترین سیگنال‌ها، آنتن‌های Laser Direct Structuring یا LDS را کنار خواهد گذاشت و به یک سیستم انعطافی به نام FPCB نقل مکان خواهد کرد. بدین ترتیب این آنتن‌ها در جایی قرار خواهند گرفت که سیگنال‌ها بهترین عبور را داشته باشند. همچنین انعطاف‌‎پذیر بودن آن نیز عاملی برای بهره‌گیری از آن‌ها در انواع ارتباطات رادیویی چون ارتباطات اپراتوری، NFC و ... خواهد بود.



منبع مطلب: digikala.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی