سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

«جان باتروویچ»، سرپرست بخش تکنیکال این استودیو در جریان تماس با سایت اینترنتی IGN ضمن تایید این خبر، افزود: "مجموعه‌ی Spark Unlimited به‌عنوان یک استودیوی ساخت بازی‌های ویدیویی رسما به کارش پایان داد. فعالیتی که در زمینه‌ی ساخت بازی‌های کوچک موبایلی انجام می‌دادیم، متناسب با ظرفیت‌های این استودیو نبود." وی در ادامه‌ی سخنان‌اش افزود: "بر اساس آن‌چه به ما اطلاع داده شده است، چیزی که هم‌اکنون به نام استودیوی بازی‌سازی Spark Unlimited می‌شناسیم تجزیه شده، به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و به‌شکل مجموعه‌های کوچک‌ در زمینه‌‌های مختلف اعم از ساخت بازی یا پروژه‌های دیگر فعالیت می‌کند." استودیوی بازی‌سازی Spark Unlimited در سال 2002 میلادی کارش را در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. اولین بازی که این استودیو در پروژه‌ی ساخت‌اش ایفای نقش کرده، قسمتی از مجموعه‌ی «ندای وظیفه» (Call of Duty) است که در سال 2004 تحت عنوان Finest Hour برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن2 و گیم‌کیوب عرضه شد.
بقیه مطلب را در ادامه بخوانید...

استودیوی بازی‌سازی Spark Unlimited وظیفه‌ی پورت نسخه‌ی گیم‌کیوب بازی را برعهده داشت. اما اولین بازی مستقل این استودیو که در زمان عرضه سروصداهایی هم به‌راه انداخت Turning Point: Fall of Liberty نام داشت. این بازی در سال 2008 میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 عرضه شد. «افسانه‌ای» (Legendary) بازی بعدی این استودیو بود که در همان سال 2008 برای کنسول‌های مشابه و رایانه‌های شخصی عرضه شد. استودیوی بازی‌سازی Spark Unlimited پس از پنج سال سکوت در سال 2013 با قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «سیاره‌ی گمشده» بازگشت. آخرین بازی این استودیو هم  «یایبا: نینجا گایدن زی» نام داشت که در سال 2014 برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن3 عرضه شد؛ اما برخلاف تبلیغاتی که در خصوص‌اش انجام شده بود نتوانست آن‌طور که باید نظر کارشناسان و بازی‌کننده‌ها را به‌خود جلب کند. هرچند این استودیو در طول مدت زمان فعالیت‌اش نتوانست عنوانی بسازد که در میان بازی‌کننده‌ها گل کند و میانگین نمرات کسب شده توسط محصولات‌اش چنگی به‌ دل نمی‌زند، اما بازهم از دست دادن استودیویی که تلاش می‌کرد بازی‌های متنوع و متفاوت تحویل صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی بدهد، خبر غم‌انگیزی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی