سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها



به همین منوال اپل در مراسم امسال که از 8 تا 12 ژوئن در جریان خواهد بود با دست پر به میان توسعه‌دهندگان وفادار خود خواهد آمد. جزئیات چندان مهمی از این ویژگی‌های نرم افزاری مشخص نشده، اما اخیرا «مارک گرمن» (M. Gurman) نویسنده مشهور و معتبر وبسایت 9to5Mac اطلاعات زیادی از آپدیت جدید سیستم عامل iOS ارائه کرده است.

براى مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید 

بر اساس اطلاعات گرمن، اپل در کنفرانس ماه ژوئن خود این قابلیت‌ها را برای iOS 9 معرفی خواهد کرد:
•  دستیار مجازی سیری بازطراحی خواهد شد. گرمن می‌گوید که طرح جدید «سیری» (Siri)، این دستیار مجازی را به ورژن مشابه با سیری در اپل واچ تبدیل خواهد کرد.

•  وال‌پیپرها و تِم‌های رنگی جدید. بر اساس این گزارش iOS 9 به شکل پیشفرض با تِمی آبی و سبز عرضه خواهد شد.

•  تمرکز بزرگی بر بخش امنیتی خواهد بود. بحث امنیت سیستم عامل موبایلی اپل مخصوصا پس از مشکلات مربوط به هک «آی‌کلود» در سال گذشته از اهمیت بسیار بالایی برای این شرکت برخوردار است. گوگل نیز تمرکز ویژه ای بر جنبه امنیتی اندروید داشته و در نتیجه تلاش اپل در این راستا کاملا قابل‌توجیه است.

•  سیستم عامل موبایلی اپل قابلیت‌های جدید زیادی نخواهد داشت، اما پایداری و روان‌بودن آن افزایش یافته است. گرمن در فوریه نیز گفته بود که iOS 9 دارای قابلیت‌های جدید و بازطراحی بزرگی نخواهد بود. اما تمرکز اصلی بر روی بهبود کیفیت iOS کنونی و افزایش پایداری آن خواهد بود. اپل همچنین تلاش دارد که در iOS 9 آپدیت‌هایش را در کمترین حجم ممکن تولید کند تا دانلود آن از سوی کاربران این سیستم عامل راحت‌تر باشد. وقتی که iOS 8 در اکتبر سال گذشته عرضه شد، بسیاری از کاربران به واسطه حجم بالای موردنیاز برای نصب آن گله‌های بسیاری را روانه اپل کردند. در عین حال خطاهای مختلفی نیز در iOS 8 وجود دارد که نیازمند تمرکز جدی اپل است؛ اتفاقی که به نظر اپل نیز به آن واقف است.

ماه آینده کنفرانس اپل برگزار می‌شود و می‌توانیم اطلاعات و برنامه‌های بیشتری را از زبان خود اپل بشنویم. انتظار می‌رود چون روال سال‌های قبل، نسخه جدید iOS پس از معرفی آیفون در پاییز به کاربران عرضه شود. 


با تشکر:مدیر ما و شما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی