سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

پدیده سلفی با معرفی اکسپریا C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از سونی که مجهز به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف هیجان و لذت بیشتری است. 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید  

«تونی مک‌نالتی»، قائم مقام مدیریت کسب‌وکار رده مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: «به‌دنبال موفقیت اکسپریا C3، ما از معرفی تلفن هوشمند تکامل‌یافته PROselfie از سوی سونی به خود می‌بالیم.» وی افزود: « اکسپریا C4 نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده که از تخصص دوربین سونی بهره گرفته است، به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربه همه‌جانبه‌ای از تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.»

می‌توانید به لطف دروبین جلویی قدرتمند 5 مگاپیکسلی با لنز 25 میلی‌متری زاویه گسترده، هرچیزی و هرکسی را در یک عکس سلفی بی‌نقص جای دهید. حسگر Exmor RTM برای موبایل سونی، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR بدین معناست که عکس‌ها همیشه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود حتی در شرایط کم‌نورِ «دشوار برای عکس‌برداری». قابلیت تنظیم خودکار به‌طور اتوماتیک تنظیمات را بهینه می‌کند تا بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهد و فناوری SteadyShot هر لرزش دوربین را جبران می‌کند.

با وجود دوربین 13 مگاپیکسلی و HDR از هیچ قابلیتی در دوربین پشتی چشم‌پوشی نشده است تا در لحظات نادری که خودتان در تصویر نیستید هم عکس‌هایی عالی داشته باشید.  
همچنین می‌توانید با مجموعه‌ای از برنامه‌های نوآورانه دوربین مانند Style Portrait با سبک‌هایی شامل «خون‌آشام» و «مبهم» حاشیه‌های جدیدی به سلفی‌تان افزوده و با تلفن هوشمندتان بیشتر سرگرم شوید. علاوه بر این برنامه‌هایی مانند «ماسک واقعیت‌افزوده» با فراهم آوردن امکان قرار دادن چهره‌های گوناگون بر روی صورت خودتان و دیگران درحال گرفتن سلفی، سلفی‌هایتان را تغییر می‌دهد.



سرگرمی‌تان را با کیفیت Full HD‌ تجربه کنید
اکنون می‌توانید در صفحه‌نمایش Full HD 5.5 اینچی اکسپریا C4 از هر عکس و ویدیویی با تمام جزئیات لذت ببرید. به لطف فناوری تلویزیون سونی مانند Mobile BRAVIA Engine 2  و حالت فوق‌العاده زنده که وضوح و روشنایی رنگ شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند، تماشای فیلم روی تلفن هوشمندتان لذت‌بخش‌تر است. با فناوری IPS از مشاهده تصویر از هر زاویه‌ای لذت ببرید.

ویدیوی عالی سزاوار هماوری صدایی عالی است. بنابراین C4 با تخصص صوتی سونی تجهیز شده تا کیفیت صدایی واضح و شفاف داشته باشد. با یا بدون هدفون می‌توانید تکیه دهید و از سرگرمی مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

طراحی C4 هم به‌گونه‌ای با توجه و دقت به جزئیات صنعتگری شده تا همه ابعاد آن  نمایشگر واضح و زنده این گوشی را بیشتر جلوه‌گر سازند. فریم ساده‌گرایانه دور صفحه ضدخش، هم قابلیت مشاهده را بهبود می‌دهد و هم طراحی تلفن هوشمند را و در عین حال ساختار سبک‌وزن آن حس راحتی را در دستان ایجاد می‌کند. این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز نعنایی عرضه می‌شود.



خواه در حال اجرای چندین برنامه باشید یا در حال بررسی فیس‌بوک، گرفتن سلفی یا گوش دادن به بهترین موسیقی، می‌توانید همه این کارها را به‌لطف پردازشگر تاثیرگذار هشت‌هسته‌ای C4 انجام دهید. اکسپریا C4 که به یک پردازشگر هشت‌هسته‌ای کارای 64 بیتی «مدیاتک» (MediaTek) مجهز شده است، بدون تاثیر منفی روی عملکرد انجام هم‌زمان چند کار و جابه‌جایی بین برنامه‌های دلخواهتان را ساده‌تر کرده است. اتصال سریع با قابلیت 4G به معنای دانلود سریع‌تر از همیشه‌ی محتوای ویدیویی و صوتی و وبگردی بدون تاخیر است. 

باتری بزرگ (2600 میلی‌آمپرساعتی) امکان بیش از 8 ساعت مشاهده ویدیو را فراهم می آورد. این بدان معناست که تمام فصل نخست سریال تلویزیونی Breaking Bad را می‌توان روی آن بدون وقفه تماشا کرد و در عین حال حالت Battery STAMINA نسخه 5.0 از اینکه کنترل کامل روی باتری مصرفی دارید اطمینان می‌دهد.



اکسپریا C4 با بیش از 195 دستگاه مبتنی بر NFC از سونی شامل SmartBand Talk و هدست Bluetooth استریو (SBH60) سازگار است. همچنین می‌توانید این تلفن هوشمند را با پایه رومیزی محافظ SCR15 Cover یا با طیف کامل کیف‌های ساخته‌شده برای اکسپریا سفارشی کنید.

برای مشاهده ویدیوی تبلیغاتی اکسپریا C4 به این لینک مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی