سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

در جریان کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل WWDC 2015، از نسخه‌ی نهم سیستم‌عامل این شرکت یعنی iOS 9 رسما رونمایی شد. به گفته‌ی «کریگ فدریگی» یکی از مدیران ارشد اپل، 83 درصد از کاربران گوشی هوشمند آیفون از سیستم‌عامل iOS 8 استفاده می‌کنند. وی خاطر نشان کرد که جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل شرکت گوگل یعنی اندروید، تنها 12 درصد از کاربران گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص داده است.


برای مشاهده ادامه مطلب به آدام مطلب رجوع کنید 
اپل در iOS 9 قصد بهبود زیرساخت‌های این پلتفرم را داشته است. همچنین سرورهای نرم‌افزار سیری روزانه به حدود یک میلیارد تقاضا پاسخ می‌دهد. ظاهر سیری در iOS 9 دستخوش تغییراتی خواهد شد. به‌طور مثال تنها کافیست تا به سیری بگویید که عکس‌های گرفته شده در ماه پاییز گوشی شما را به نمایش در آورد و سیری طی چند ثانیه، به‌آسانی این کار را برای شما انجام خواهد داد.



حالا نوبت به قابلیت «پرواکتیو» (Proactive Assistant) رسیده است. در iOS 9 سیری می‌داند که کاربر چه زمانی دوست دارد چه‌کاری انجام دهد. همچنین می‌تواند به کمک تقویم و بررسی ترافیک به شما بگوید که بهترین زمان برای ترک محل کنونی چه زمانی است.



از این پس، بیشتر از هر زمانی، سیری و «اسپاتلایتـ» (Spotlight) با یکدیگر همکاری می‌کنند. به‌طوری که تنها کافیست تا انگشت خود را روی نمایشگر به سمت پایین کشیده تا سیری حدس بزند با چه کسی قصد برقراری تماس تلفنی یا ارسال ایمیل دارید.



این‌طور که به نظر می‌رسد، شرکت اپل بسیاری از ایده‌های خود را از گوگل و اندروید الهام گرفته است. با این تفاوت که گوگل بیشتر قابلیت‌های خود را مدیون پردازش ابری‌اش است. در حالی که برنامه‌های اپل به‌صورت خودکار هوشمند شده‌اند. نرم‌افزار Photos هم دستخوش تغییراتی در رابط کاربری‌اش شده است. همچنین اپل به حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره می‌کند که این امر می‌تواند کنایه‌ای به اندروید هم باشد.



حالا نوبت به «اپل پی» (Apple Pay) رسیده است. استفاده از این قابلیت بسیار آسان‌تر شده است. اپل پی با 8 بانک بزرگ و مهم بریتانیا همکاری خواهد کرد. لازم به ذکر است که نرم‌افزار Passbook عمر کوتاهی داشته و اپل این نرم‌افزار را با اپل پی یکپارچه کرده و نام Wallet را برای آن برگزیده است. نرم‌افزار Note قابلیت چک‌لیست اضافه شده است. همچنین می‌توانید برای یادداشت های خود عکس انتخاب کنید و برای آن‌ها لینک هم تعریف کنید. در نظر داشته باشید که قابلیت‌های مختلف دیگری هم به iOS 9 اضافه شده‌اند که در خبرهای بعدی شما را در جریان آن‌ها قرار خواهیم داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی