سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

به گزارش وبسایت «دیجی‌تایمز»، اپل در حال کار بر روی آیفون جدیدی است که آن را از دکمه فیزیکی Home بی‌نیاز می‌کند.

این خبر به نقل از منابع مطلع تایوانی عنوان شده و ادعا می‌کند که اپل در حال طراحی چیپ جدیدی برای صفحه‌نمایش‌های مولتی‌تاچ خود است که به سنسورهای اسکنر اثرانگشت مجهز می‌شود و در نتیجه امکان حذف دکمه Home را فراهم می‌کند. 


برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید...


در آیفون‌های کنونی، اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه Home جاسازی می‌شود. ادغام سنسور اثر انگشت با چیپ صفحه‌نمایش‌های مولتی‌تاچ آیفون، آزادشدن فضای بزرگی از جلوی گوشی آیفون را در پی خواهد داشت؛ بنابراین اندازه گوشی آیفون به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

اپل مدت‌هاست که بر روی این تکنولوژی کار می‌کند. در سال 2014 پتنتی توسط اپل به ثبت رسید که در آن از امکان حذف Touch ID از دکمه Home و تعبیه آن در زیر صفحه‌نمایش آیفون و آیپد خبر می‌داد.



حذف دکمه فیزیکی Home دست اپل را برای تولید گوشی‌های بزرگ نیز بازتر می‌کند.

اگر اپل قصد اجرای این پتنت را در آیفون‌های بعدی‌اش داشته باشد، می‌تواند از تکنولوژی فورس تاچ هم در بهبود آن استفاده کند. به عنوان مثال می‌توان از این تکنولوژی در طراحی یک دکمه Home مجازی در صفحه‌نمایش استفاده کرد که تنها در صورت فشاردادن نقطه خاصی از صفحه‌نمایش و با مقدار خاصی فشار، فعال شود.

البته هیچ نشانه‌ای غیر از خبر دیجی‌تایمز دال بر این تصمیم اپل وجود ندارد و باید دید در آینده اطلاعات بیشتری در این مورد خواهیم شنید یا خیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی