سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها


به‌تازگی شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی فولدر (Folder) را معرفی کرده است. سامسونگ این گوشی را به صورت هوشمند اندرویدی و تاشو طراحی و تولید کرده است.

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند در دنیا است. این شرکت به‌تازگی یک گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی را معرفی کرده است. البته لازم به‌ذکر است که این گوشی تاشو بوده و ظاهر آن با دیگر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ متفاوت است. نام این گوشی گلکسی فولدر است و سامسونگ قصد دارد این محصول را تنها در بازارهای کره جنوبی عرضه کند. گوشی هوشمند گلکسی فولدر یک گوشی تاشونده و اندرویدی است که سامسونگ قیمت 255 دلار را برای آن در نظر گرفته است.
پیش از این سامسونگ اولین گوشی مدل فولدر خود را در سال 2013 در بازار عرضه کرده بود و در حال حاضر این گوشی جدید به عنوان نسل دوم فولدرهای سامسونگ محسوب می‌شود، هر چند که این شرکت تغییری در نام آن ایجاد نکرده است.

 
برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...
 
در این گوشی از یک صفحه نمایش 3.8 اینچی لمسی و 8 گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت را دارد، استفاده شده است. همچنین سامسونگ در گلکسی فولدر از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته است. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE روانه بازار خواهد شد. 
احتمالا قرار است گوشی هوشمند گلکسی فولدر از ماه آینده در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر منتشر نشده است. همچنین سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد این‌که کدام نسخه از اندروید در گوشی گلکسی فولدر مورد استفاده قرار گرفته هم منتشر نکرده است. لازم به ذکر است که ال‌جی هم در روزهای گذشته یک گوشی هوشمند تاشو به نام Gentle را با قیمت 171 دلار معرفی کرده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی