سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها
دختر بچه‌ی ۴ ساله کامیون جدید ولوو را به در و دیوار می‌کوبد

یک دختر بچه‌ی چهار ساله کنترل یک کامیون ولوو مدل FMX را به دست گرفت و با ذوق و شوق فراوان آن را هر طور که می‌خواست هدایت کرد.


برای تماشا به ادامه مطلب رجوع فرمایید...

بچه‌ها عاشق بازی‌های هیجان‌انگیز هستند؛ و به‌خصوص هرچه اسباب بازی‌ها بزرگ‌تر و بیش‌تر به مدل واقعی باشند، بیش‌تر به شوق می‌آیند و از بازی‌شان لذت می‌برند. به علاوه، همه می‌دانیم که آن‌ها کوبیدن و شکستن و خراب کردن اشیا را هم دوست دارند و اصلا به عاقبت کار فکر نمی‌کنند.

ماجرا به این قرار بود که شرکت ولوو تصمیم می‌گیرد یک ویدیوی تبلیغاتی از کامیون مدل FMX تهیه کند. ولوو برای ایجاد خلاقیت در تبلیغ این شرکت، از یک دختر بچه‌ی ۴ ساله به اسم «سوفی» (Sophie) دعوت م‌کند تا یک کامیون را براند.

البته جانب احتیاط هم رعایت می‌شود و در واقع رانندگی کاملا در حالت امن و از راه دور انجام می‌شود.

تمام این پروسه تحت کنترل بوده است. دختر بچه روی یک سکوی مرتفع می‌نشیند و با دستگاه کنترل از راه دور مدل RC-Car Controller، فرمان و دنده و ترمز را در اختیار می‌گیرد و کامیون بدون سرنشین را روی یک زمین وسیع با چند مانع کوچک و بزرگ حرکت می‌دهد. چند نفر دیگر هم بالای سکو کنار سوفی کوچک نشسته‌اند.

volvo-trucks-4-year-old-hed-2015

گویا سوفی از این کار خیلی به هیجان می‌آید، چون سرعت را بالا می‌برد و کامیون را به هر جهتی که دلش می‌خواهد هدایت می‌کند و خرابی‌هایی به بار می‌آورد و اصلا هم ملاحظه‌ی هیچ چیز را نمی‌کند.

بدون شک این کار برای یک بچه‌ی ۴ ساله بی‌نهایت هیجان‌انگیز است و نباید انتظار داشت که عاقبت‌اندیشی کند یا جلوی شیطنت‌های خودش را بگیرد.

شرکت کامیون‌های ولوو که یک شرکت مستقل از اتومبیل‌های ولوو است، به‌تازگی مدل جدیدی از کامیون تحت عنوان FMX را تولید کرده که قابلیت جدیدی به نام «کنترل کشش خودکار» (Automatic Traction Control) دارد. کنترل کشش خودکار باعث می‌شود که چرخ‌های جلویی در شرایط بحرانی مانند گیر کردن در گل و لای، کشش و قدرت مضاعفی برای حرکت دادن وسیله‌ی نقلیه ایجاد کنند.

جالب است که ولوو چنین کامیونی ساخته و آن را در اختیار یک بچه‌ی ۴ ساله قرار داده است.

در این ویدیو فیلم کامل این اتفاق جالب را ببینید.

Video Pl02:23

منبع: myyour.blog.ir 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی