سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

مشخصات احتمالی گلکسی S7 توسط کارمندان سامسونگ لو رفت

منابعی که خود را کارمند سامسونگ معرفی کرده‌اند، تصویری از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S7 را در اختیار رسانه قرار دادند.

برای مشاهده ادامه توضیحات به ادامه مطلب رجوع فرمایید...

possible-samsung-galaxy-s7-leak-2براساس شایعات مختلفی که تاکنون منتشر شده، کمتر از یک ماه با معرفی گلکسی S7 فاصله داریم. پرچم‌دار بعدی سامسونگ احتمالا در کنگره‌ی MWC 2016 رونمایی خواهد شد. کنگره‌ی MWC 2016 قرار است در بارسلونا بین سوم تا ششم اسفند ماه برگزار شود. از آنجا که گوشی‌های سری گلکسی S هیجان زیادی در مردم ایجاد می‌کنند، بنابراین تعجبی ندارد که طی چند هفته‌ی گذشته، شایعات بسیاری از سامسونگ گلکسی S7 به چشم خورده است. در واقع، اخیرا هم شایعه‌ی جدیدی درباره‌ی این دستگاه منتشر شده است.

تصویری که ملاحظه می‌کنید توسط منابعی که ادعا می‌کنند از کارمندان سامسونگ هستند به مسوولان وب‌سایت Phone Arena فرستاده شده است. در این مرحله، نمی‌توان گفت که این تصویر تقلبی است یا معتبر. اما در هر صورت، مشخصات احتمالی گلکسی S7 را نشان می‌دهد. این دستگاه یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی با وضوح تصویر 1440p دارد و به یک رم ۴ گیگابایتی ودوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. در این تصویر نام هر دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ را می‌بینیم. این موضوع نشان می‌دهد که بسته به بازار، یکی از این دو تراشه درون گلکسی S7 خواهد بود.

تصویری که از گوشی گلکسی S7 نشان داده شده، به احتمال زیاد، واقعی نیست. اما گفته می‌شود که گوشی جدید گلکسی از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به گلکسی S6 دارد. بنابراین، می‌توان گفت که تصویر مورد اشاره چندان هم به دور از واقعیت نیست.


منبع : myyour.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی