سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

راهنمای حل کردن مشکل تاریخ آیفون

اگر از جمله افرادی هستید که آیفون یا آیپد خودتان را روی تاریخ یک ژانویه‌ی سال ۱۹۷۰ قرار داده‌اید و اکنون نمی‌توانید از آن استفاده کنید، آموزش زیر به کمک میکند .

به ادامه مطلب رجوع فرمایید...

همان طور که در خبرها گفته شده بود، قرار دادن آیفون یا آیپد روی تاریخ یک ژانویه‌ی ۱۹۷۰ و خاموش کردن ‌آنها، باعث می‌شود که دیگر نتوانید از دستگاه خودتان استفاده کنید. خوشبختانه راهنمای حل کردن مشکل تاریخ آیفون پیدا شده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که دلیل خراب شدن دستگاه‌های ۶۴ بیتی آیفون یا آیپد که روی تاریخ یک ژانویه‌ی سال ۱۹۷۰ قرار می‌گیرند وجود مشکلی در زمان بندی سیستم Unix بوده است. براساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، باید صبر کنند تا باتری گوشی یا تبلت به شکل کامل تمام شود.

زمانی که باتری دستگاه‌تان به پایان برسد، تاریخ گوشی به شکل خودکار به زمان حال برمی‌گردد و کاربران دوباره می‌توانند از گوشی خودشان استفاده کنند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این مشکل روی آیفون 5s،آیفون 6، آیفون 6s، تمام آیپدهایی که از زمان آیپد ایر 2به بعد راهی بازار شدند و نسل ششم آیپاد تاچ به وجود می‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی