سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها


دانلود آهنگ جدید آرمین تو ای اف ام بارونReviewed byآرمین تو ای اف امonMar 8Rating:3.0دانلود آهنگ جدید آرمین تو ای اف ام باروندانلود آهنگ جدید ب

بارون

آرمین تو ای اف ام بارون

دانلود و متن اهنگ در ادامه مطلب...

دانلود آهنگ جدید بارون آرمین تو ای اف ام




متن:

چته انقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس

امشبه رو بیخیال دنیا شو بیخیال استرس

کنار هم من و تو میسازیم یه زندگی آروم

آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میباره بارون

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مث خوار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بدون هیچ چشم داشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال توی یه آدم ایده عال

که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مث نور چشمی و یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدم جام جایی جز بهشت و تو نیست

من جونم میدم واسته جونمم میدم برا تو بی اندازه

تو سخت ترین مراحل زندگیم باز کنار تو نیشم بازه

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته ی لبندیات

شدم شیفته ی قلب پاکت پس جز من به کسی دل نبندیا

شدم از هزچی عشق آسی میگم تا منو بشناسی

من یه آدمه بداخلاقم با روحیه ی احساسی

من خوشحالم با تو نبر از زندگیم پاتو

کسی نمیگیره جاتو بگو من عاشق ترم یا تو

من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس

کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بی استرس

بارون میباره آروم آروم آروم

بارون میباره آروم آروم آروم

نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون

بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون








قسمت دانلود: 


نظرات  (۱)

  • قاسم قاسمی
  • دمت گرم . کار جالبه متن گذاشتی.مرسی داری
    خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی
    پاسخ:

    ممنون

    در اولین فرصت میام وبلاگتون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی