سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

سامسونگ سال آینده از گوشی‌های تاشو رونمایی می‌کند

سامسونگ احتمالا در سال آینده از دو دستگاه گوشی هوشمند با نمایشگرهای OLED تاشو رونمایی می‌کند. به گزارش بلومبرگ یک مدل از این گوشی‌ها این قابلیت را دارد که تا نیمه خم شود و مدل دیگر با نمایشگر 5 اینچی می‌تواند به یک تبلت 8 اینچی تبدیل شود. این گوشی‌ها ممکن است به‌زودی در تابستان امسال و همزمان با کنگره‌ی جهانی موبایل شانگهای معرفی شوند..

برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید...

در گزارش بلومبرگ همچنین گفته شده فبلت بعدی سامسونگ به جای این که با نام نوت 6 معرفی شود، با نام گلکسی نوت 7 به بازار می‌آید. این خبر را از پیش در قالب شایعه شنیده بودیم. حالا مشخص شده که علت ابن نام‌گذاری هماهنگی با دیگر پرچم‌دار سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی S7 است.

نکته‌ی دیگر آن‌که گوشی‌های تاشویی که درباره‌شان گفتیم، قرار نیست از سری S گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشند. خبر طراحی و تولید گوشی‌ هوشمند تاشوی سامسونگ بیش‌تر از یک سال است که با نام Project Valley کم‌وبیش در رسانه‌ها شنیده می‌شود.احتمالا سامسونگ این گوشی تاشو را ماه آینده در جریان رخدادی موسوم به SID به نمایش بگذارد. SID که رخدادی مربوط به نمایشگرهای انواع دستگاه‌های دیجیتال است، در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود.

گوشی های Project Valley به‌این‌ترتیب می‌توانند سامسونگ را در رقابت با آیفون در سال ۲۰۱۷ تجهیز کند. چرا که گفته می‌شود قرار است در طراحی این آیفون قابلیت تبدیل نمایشگر از LCD به LED و برعکس تعبیه شود.

  • ali zamani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی