سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

اپل از iOS 10 رسما رونمایی کرد

گرچه شاید سیری دستیار صوتی اپل بسیاری از توجه‌ها را در کنفرانس WWDC 2016 به خود جلب کرده باشد اما هنوز هم بزرگترین ستاره  نرم‌افزاری اپل، سیستم عامل آیفون و آیپد است. بله، از iOS حرف می‌زنیم.

براى مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید...


اپل دقایقی پیش رسما از iOS 10 پرده‌برداری کرد. گفته شده در این نسخه از سیستم عامل موبایل‌های شرکت اپل ۱۰ قابلیت جدید اضافه شده‌اند.

صفحه قفل گوشی مجددا طراحی شده، نوتیفیکیشن‌ها بهبود یافته‌اند، تعامل با اپلیکیشن ها تسهیل شده‌اند و استفاده از لمس سه‌بعدی هم گسترش یافته است.

در iOS جدید قابلیت « Raise to wake» به کار رفته و همانطور که از نام این قابلیت بر می‌آید با برداشتن گوشی صفحه نمایش روشن می‌شود و می‌توانید نگاهی به نوتیفیکیشن‌ها و آپدیت‌ها بیندازید. چهره بخش نوتیفیکیشن تغییر کرده و با استفاده از لمس سه‌بعدی می‌توانید با اپلیکیشن‌ها کار کنید.

با گسترش قابلیت لمس سه‌بعدی در صفحه خانگی ویجت‌هایی برای استفاده خواهند بود که با استفاده از آنها نیازی نیست خود اپ را اجرا کنید. با این قابلیت بدون باز کردن اپ می‌توانید نتیجه یک مسابقه یا حتی هایلایت‌هایی از یک ویدیو را تماشا کنید.

اپل درهای سیری را هم به روی توسعه‌دهندگان باز کرده است. SDK این دستیار صوتی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد. از این به بعد در اپ‌هایی مثل وی‌چت، واتس‌اپ، اوبر، دیدی، اسکایپ و چندین و چند اپ دیگر می‌توانید از سیری استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی