سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

[ویدیو] ۱۰ قابلیت iOS 10 که اپل از جیلبریک کپی کرده است

درباره‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS یعنی iOS 10هرروز چیزهای جدیدی می‌شنویم و این درحالی‌ست که فعلا تنها نسخه‌‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان آن در دسترس است. حواشی اطراف این نسخه‌ی جدید که احتمالا به عادت مالوف در شهریور ماه و همزمان با آیفون جدید معرفی خواهد شد، آن‌قدر زیاد است که حتی گفته شده هنوز از راه نرسیده جیلبریک هم شده است


براى مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...

نسخه‌ی جدید هم از این قضیه‌ مستثنی نیست. کسانی که با دقت قابلیت‌های جدید iOS 10 را بررسی کرده‌اند می‌گویند بعضی قابلیت‌های این نسخه از تغییرات کوچک یا به‌عبارتی Tweakهای جیلبریک iOS 9 و نسخه‌های پیشین کپی شده یا دست‌کم الهام گرفته شده است.به‌هرحال هنوز فقط افراد معدودی آن هم برای مقاصدی غیر از کاربرد روزانه با فضای iOS 10 آشنا شده‌اند و به همین خاطر احتمالا برای خیلی‌ها جذاب است که یکی دو ماهی زودتر از بقیه بدانند در این نسخه چه چیزهای تازه‌ای را دریافت می‌کنند. جالب‌تر این است که بدانید اپل همیشه هم در ارایه‌ی نسخه‌های جدید سیستم‌عاملش دست به نوآوری نمی‌زند و حتی از جیلبریک‌ها الهام می‌گیرد.

ویدیویی که در ادامه می‌بینید ۱۰ مورد از این‌طور قابلیت‌ها را به شما معرفی می‌کند. سازنده‌ی ویدیو گام‌به‌گام روی صفحه‌نمایش دو دستگاه گوشی آیفون، قابلیت‌های مذکور را مقایسه می‌کند.

البته همچنان که سازنده‌ی ویدیو می‌گوید احتمالا اپل هر یک از این قابلیت‌ها را کاربردی‌تر کرده و درواقع هرکدام نسخه‌ی ارتقایافته‌‌ از چیزهایی هستند که نمونه‌اش در جیلبریک آمده بود.

از جمله‌ی این ویژگی‌ها تغییراتی است که در Control Center دیده می‌شود؛ از ظاهر آن‌ها گرفته تا کلیدهای رنگی جدیدی که البته برای کاربران جیلبریک iOS 9 چندان هم ناآشنا و غریبه نیست! همچنین قابلیت لمس سه‌بعدی در مورد اعلان‌ها پیش از این در جیلبریک نسخه‌ی پیشین یافت می‌شد و می‌شد با این امکان همه‌ی اعلان‌ها را بست یا باز کرد.

چندین نمونه‌ی دیگر از این قابلیت‌ها را می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی