سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها


برای  دانلود و مشاهده متن اهنگ در ادامه مطلب با ما و شما همراه باشید


\\\\متن در ما و شما////


خوش میگذره بغلت حتما
نفسام به نفست بندن
تو سرمای سخت زندگی وقتی سردت بود بغلت کردم
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو ؛ تو آسمونا

انگار همه عمرم همش حس تو با من بود
هر نفسم فقط واسه به تو رسیدن بود
با تو کمبود کمبود
خوش می گذشت هر روز عاشقتر از روز قبلی
انگار تو لیلی من مجنون
بد جور جات تو دلم محکم تر شده
میسیرم بلند تر شده
سیاهیا از بین رفتن
نقاشیمون دیگه پر رنگ تر شده
رویا رویا
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو ؛ تو آسمونا

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

آهنگ جدید حسین تهی بنام رویا

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

چشماتو ببند
آره ما تو رویاییم
از ته دل بخند
دیگه دوره دنیاییم
چشام با تو سو گرفت
صدام با تو جون گرفت
رگام با تو خون گرفت
شبام با تو نور گرفت
رویامونو باهم ساختیم
باهم بردیم باختیم
زندگی بالا پایین داشت و ما از خوبیاش گلچین ساختیم

رویا رویا
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو ؛ تو آسمونا

زندگیه رویایی
دنیاتمو دنیامی
این مسیرو تا آخرش
از میون دوراهی
زندگیه رویایی
دنیاتمو دنیامی
این مسیرو تا آخرش
از میون دوراهی
ساده مثل حرفامی
یه رنگ مثل دریایی
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو ؛ تو آسمونا

قسمت دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hossein Tohi – Roya

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hossein Tohi – Roya


نظرات  (۲۵)

عالی عالی 
خیلی قشنگه ولی حیف نمیتونم جلو مامانم بگوشمش! 
پاسخ:
چرا؟ مشکلی نداره
ممنون عالى بود..
پاسخ:
خواهش میکنم

ممنون عزیزم خیلی عالیییییی بود

پاسخ:
خواهش میکنم
Toooooop
پاسخ:
؛-)
حیف نمیشه دانلود کرد وگرنه بیست اینم بیست ستاره اش********************
پاسخ:
چرا میشه دانلود کرد لینک موجود هست
خیلى خوب بود 
پاسخ:
ممنون
عاااااالی واقعا ارزش گوش دادنو داره معرکست حررررف نداره اینم ستاره هاش **************************************************************
عالی بود اسمه عشقمم رویاس ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون    اینم ستاره هاش  ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************
پاسخ:
خواهش خوش حالم که خوشتون اومده
قشنگه.سپاس
پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده
ببخشید اهنگتون عالیه ولی میشه اسمتونو بدونم کوچولو هستم ترفتاره شما هستم
سلام اقا حسین علی هستم 9سالمه اهانگتون مهشر و شنیدنی بود میخواستم بپرسم شما چجوری اهنگ ساختید
خیلی خوب بود عالییییی ستاره هاش 
**************************************************************
پاسخ:
ممنون
حسین جان دوستم از شما خوشش میاد 
خیییییییییییییییییییییییلی خوب بود.
پاسخ:

ممنون

 

خیلی فازدادمتشکر
پاسخ:

خوشحالم که خوشتون اومد

من الان دانلود کردم.مرسییییییی.عاااااااااالی
پاسخ:
خواهش میکنم 
  • مصطفی مسکوپایی
  •  حسین تهی سالاره.
     او در مصاحبه اش گفت عاشق اقا مام حسین ع
    عالی بود من اکثر آهنگ هایی که دانلود می کنم آهنگ های تهی هس متشکر از لینک تون

    پاسخ:
    خواهش میکنم خوشحالم خوشتون اومد
    mercccc 😘😘😘❤❤❤
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    عالی بود ارادت
    خیلی زیبا بود ممنون ازتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم ممنون از نظرت
    واقعا عالی است اما چطور دانلودش کنم
    پاسخ:
    سلام خوشحالم خوشتون اومده و ممنون بابت نظرت
    لینک دانلود موجوده! روی لینک کلیک راست کن و save link فکر کنم باشه بزن
    اگرم اندرویدی انگشتت رو نگه دار و save link یا از برنامه دانلودر adm استفاده کن
    اگرم ایفون داری برنامه idownloader استفاده کن
    عالی بود عالی عالی
    عالی است فقط این قدیمی من آهنگ تازشوکه در سال 1396 خونده رو می خوام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی