سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها


با ارائه نوکیا ۷، سری موبایل های جدید نوکیا حالا از لحاظ شمارش اعداد کامل تر می شوند. نوکیا ۷ یک موبایل میان رده با قیمت ۴۰۰ دلاری است که نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، باتری ۳ هزار میلی آمپری و درگاه افزایش حافظه میکرو اس دی دارد.

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید...


نوکیا ۷ در دو مدل مختلف ارائه خواهد شد. اولی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دومی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی.

این دومین تلفن نوکیا است که از دوربین Bothie بهره می برد؛ قابلیتی که به دوربین های دو طرف موبایل اجازه می دهد تا همزمان فیلمبرداری کرده و آن را در غالب یک تصویر ارائه دهند. در قسمت پشتی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 و در قسمت جلو دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.0 قرار دارد.

همانند دیگر تلفن های همراه نوکیا، این موبایل هم توسط نوکیا ساخته نمی شود. شرکت HMD Global که حالا حقوق استفاده از برند نوکیا را دارد مسئول ساخت این محصولات است و چندان ارتباط زیادی با محصولات پیشین نوکیا نباید در آن ها یافت، گرچه این ها همگی محصولاتی شایسته به نظر می رسند.

اوایل سال جاری میلادی، این شرکت از نوکیا ۳، ۵ و ۶ رونمایی کرد که در واقع موبایل های اقتصادی با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار بودند. سپس نوکیا ۸ را داشتیم که پرچمدار محصولات بود و ۷۰۰ دلار قیمت داشت و حالا هم نوکیا ۷ با مشخصات فوق.

همه اسمارتفون های HMD Global ابتدا در چین و سپس برای دیگر نقاط جهان عرضه می شوند. نوکیا ۷ هم استثنا نیست و در تاریخ ۲۴ اکتبر با دو قیمت حدودا ۳۷۷ و ۴۰۷ دلاری برای دو مدل مختلف در چین عرضه می شود.





با تشکر از انتخاب شما
روزانه به وب ما سربزنید و از اطلاعات جدید با خبر شوید نظر فراموش نشود
با تشکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی