سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

به نظر می‌رسد طرفداران برند اچ‌تی‌سی سال بسیار خوبی را پیش رو خواهند داشت.



برای مطالعه این مطلب با ما و شما در ادامه مطلب همراه باشید...



 
جف گوردن از مدیران ارشد روابط عمومی اچ‌تی‌سی امروز در توئیتی خبر داده که نقشه راه سال 2015 اچ‌تی‌سی "بهترین" خواهد بود و "سورپرایزهای بزرگی" در راه هستند که هوش از سر شما می‌برند. البته این تعاریف ممکن است نوعی جوسازی رسانه‌ای تفسیر شود، با این حال اچ‌تی‌سی علیرغم سود پایین خود توانسته از سال قبل مسیر خوبی را در پیش بگیرد.



تا امروز مشخص شده که اچ‌تی‌سی در نیمه اول امسال نسل جدید گوشی‌های سری وان به نام One M9 Hima را به بازار معرفی خواهد کرد. این گوشی اندازه ای 5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد و به پردازنده اسنپ دراگون 810 مجهز شده است. شنیده‌ها از احتمال وجود مدل الترای این گوشی با اندازه ای 5.5 اینچی و رزولوشن QHD نیز حکایت دارد.

همچنین شنیده شده که این کمپانی نسل جدیدی از رابط کاربری محبوب خود موسوم به Sense را در سال جدید به کاربرانش عرضه می‌کند. در CES هفته آینده نیز اچ‌تی‌سی مدل های جدیدی از گوشی‌های سری Desire خود را معرفی خواهد کرد.

اما شاید مهم‌تر از همه، دستگاه غیراسمارت فونی جدیدی باشد که این کمپانی تایوانی در دست تولید دارد. شواهد متعددی از معرفی یک دستگاه پوشیدنی (احتمالا اسمارت واچ) در برنامه‌های سال جدید خبر می‌دهد، مضاف بر اینکه بازگشت این کمپانی به دنیای تبلت در سال قبل، نویددهنده تبلت های بیشتری نیز خواهد بود.

مرجع اصلى :دیجی کالا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی