سلام این وبلاگ هیچ وقت بسته نمیشه ادمینش همیشه عاشق این وبلاگه اما سایتمون فعال تره

سایت ما ایجاد شد کلیک کنید

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

ما و شما ـــــ

اموزش و خبرهای تکنولوژی

سعی بر این داریم که بروز ترین
اخبار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
باتشکر از انتخاب شما
سعی کنید روزی حداقل 2 دفعه مراجعه کنید
سایت روزانه اپدیت میشود!!!

پیوندها

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دوست ندارم

Download New Song By Amir Tataloo Called Dooset Nadaram



برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب رجوع کنید




متن



دوست ندارم، نه دیگه دوست ندارم !!

واسه همینم دیگه وقت رفتن بوس بهت ندادم..

صورتت رو پس زدم !! دلت شکست ازم!!

…پشیمونی ولى دست زدن،

همه بهت همونطور که حدس زدم ، دیگه رفتم..

واقعی فکر کن مردم ..فکر کن قرص مرص خوردم..

یا رفتم لشمم بردم ..فکر کن نیستم،فکر کن رفتم کلا ..

دیگه نمیام عمرأ ..فکر کن نه اینو باور کن تموم شد…

دیدی اون شب و روزامون اخر خب حروم شد!!

دیدی دیدی چه قدر الان فاصلمون دوره..

هرچی که فکر میکردم باور کن همون شد..

دیدی چه قده سردم الان با تو..

دیدی که میبرم از این خونه هر آن پاتو …

خودم نخواستم با یکی مثل تو باشم دیگه وگرنه هر لحظه برام بوده یکی جاتو..

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم دیگه اطمینان به چشمای لوست ندارم …

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم دیگه احتیاج به بغل و بوست ندارم..

فکر کردی من خرم؟ هه فکر کردی! دیگه رفتیو وا شدی از سرم ،

فکر کردی لجبازی ؟ من از تو بدترم نپری دیگه دمپرم…

بچرخ تا بچرخیم ، میفهمی کیو از دست دادی یکمی بچرخی ،

تو یه تجربه ی تلخی که خوب بودی یه وقتی ولی بهتر که رفتی ،

درست عین یه تفریح ، ببین یه رویا بود بودن باهام واست،

انقده به چشم میومدی عینهو این لامپا صد

ولی انقده درگیر دروغ و این کلکه ای که دو روز با ما میپری فکر میکنی ملکه ای …

هه ببین خنده ای ، تو یه بی لیاقت یه کودن بی جنبه ای..

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

دیگه اطمینان به چشمای لوست ندارم ..

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

دیگه احتیاج به بغل و بوست ندارم..

دیگه کندم ازت وقت میزارم برا کارام..

اره بیشتر از تو میرسم به هوادارام …

کسی که عاشقه حسادت مسادت حالیش نی ،

فقط سعی اشه باشه همه شبا ارام…

من ..ارامش میخواستم تو صورت تو هی میکردی ارایش ،

اه همه حرفامو سر سری رد میکردی …ولى رسیدی هالا بهش ..نه؟!؟

همش بهت ثابت شد از اس ام اس هات معلومه حالا برو جلو دوستات الکی قصه بساز از خونه!!

بگو خوبم، سلامم میرسونم ، بگو دورم اما بخوای خودم رو الانم میرسونم…

خوش باش با خاطرات ، با یادم و حرف بزن از چیزایی که بهت یاد دادم ..

عکسامون رو نشون این و اون بده …ازین عکس ها با هوادارامم زیاد دارم…

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم …

دیگه احتیاج به چشمای لوست ندارم ..

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم…

دیگه احتیاج به بغل و بوست ندارم …





قسمت دانلود




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی